Rodzina przenośnych innowatorów
Przenośni pionierzy stworzyli ponad 40 patentów.
Przenośne geny we krwi Ahlberg sięgają całych stuleci. Adolf Ahlberg rozpoczął trend na początku 20 wieku a jego prawnuk, Christian Ahlberg, kontynuuje spuściznę do dziś.
”Naszą strategią jest skupianie się na budowaniu marki numer jeden w zakresie jakości przenośnych rozwiązań marketingowych. Dzięki patentom i trwałej obecności na rynku globalnym będziemy to robić zawsze. To jest nasza droga.”
Christian i Erik Ahlberg
Adolf Ahlberg – 1904
Przed katastrofą Titanica, Adolf Ahlberg wymyślił opatentowaną przenośne walizkę dla pasażerów, która przekształca się w kamizelkę ratunkową i bezproblemowo wytrzyma obciążenie 150 kg.

Erik Ahlberg – 1978
Erik rozpoczął rewolucję przenośnego marketingu z systemem Original 8. Pomysł uwolnił przemysł targowy. Firmy na całym świecie mogły teraz uzyskać dostęp do przenośnego billboardu – skuteczny marketing w dowolnym miejscu.
Ernst Ahlberg – 1940
Na początku II wojny światowej, syn Adolfa Ernst z dumą zaprezentował całkowicie przenośny aparat rentgenowski. Kompletna maszyna mieściła się w dwóch walizach.

Christian Ahlberg – 2006
Christian przejmuje żyłkę wynalazcy. Kontynuuje prace aby przenośność systemów weszła na jeszcze wyższy poziom.
Wprowadza rewolucyjne systemy wystawiennicze: Stage, Scene, LaunchPack i wiele innych.