Regulamin
W Unii Europejskiej (EU)
Wszystkie ceny podane są w Euro (€) lub w SEK’ach (KR) nie zawierają one podatku VAT (podatku od wartości dodanej). Odnosi się to do wszystkich
krajów Unii Europejskiej (UE). Ceny podane w dniu, gdy klient składa swoje zamówienie są ważne przez cały proces zakupu.
Poza Unią Europejską (EU)
Dla Norwegii (NOK) ceny nie zawierają podatku VAT i cła. W przypadku paczek o wartości poniżej 200 NOK
podatku VAT i cło nie są uwzględniane. W większości przypadków przy dostawach do Państw spoza Unii Europejskiej (UE), wszelkie należności
celne przywozowe lub celne są pobierane gdy przesyłka dotrze do kraju docelowego. Wszelkie opłaty za paczki
muszą być uregulowane przez osoby odbierające. Maxibit nie ma żadnej kontroli nad tymi opłatami i nie może
podać przybliżonego kosztu, gdyż polityki celne i należności przywozowe są inne w każdym kraju. Dobrym rozwiązaniem przed złożeniem zamówienia jest
skontaktowanie się z lokalnym biurem celnym, w celu otrzymania informacji odnośnie bieżących opłat – wtedy nie zaskoczy Państwa wielkość opłat związanych z dostawą.
Jakie są ogólne warunki naszej międzynarodowej dostawy?
Zamówienia międzynarodowe (wysłane poza Szwecję) dostarczane są zwykle w przedziale od 2 do 15 dni roboczych. Informujemy, że zamówienia międzynarodowe mogą być czasem opóźnione przez urząd celny. Pamiętaj, aby sprawdzać swój numer do śledzenia przesyłki (wysyłany jest na adres e-mail, gdy zamówiony zostaje kurier do odbioru paczki/paczek) aby zobaczyć status dostawy. W przypadku większych kampanii i przed świętami, czas dostarczenia zamówienia może zwiększyć się o kilka dni. Dni robocze rozumie się jako przedział czasowy od poniedziałku do piątku. Elementy, które są niedostępne na magazynie będą przesuwane na koniec kolejki zamówień.
Nie ponosimy odpowiedzialności w przypadku gdy produkty zostaną skonfiskowane przez władze prawne danego kraju lub stanu; radzimy sprawdzić lokalne przepisy przed złożeniem zamówienia, jeśli podejrzewasz, że Twój kraj zakazuje przewożenia jakichkolwiek produktów.
*Uwaga* – Jeśli nie jesteś w stanie wybrać swojego kraju podczas podsumowania zamówienia w sklepie to niestety oznacza to, że obecnie nie oferujemy możliwości wysyłki zamówienia do tego kraju. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Międzynarodowe opłaty i podatki
Wysyłka zamówień do miejsc poza Szwecją może generować dodatkowe opłaty i podatki. Jeśli opłaty i podatki nakładane są na zamówienie, może to mieć wpływ czas jego dostawy. Proszę skontaktować się ze swoim lokalnym biurem celnym w celu uzyskania szczegółów na temat opłat i podatków w Twoim kraju. Nie odpowiadamy za wszelkie podatki importowe, cła lub inne opłaty, które mogą być poniesione podczas międzynarodowej wysyłki zamówienia.
Jeśli Twój kraj nie znajduje się na naszej liście krajów z możliwością wysyłki zamówienia chcemy abyście wiedzieli, że ciężko pracujemy, aby nasza usługa była dostępna dla Państwa kraju w niedalekiej przyszłości.
Międzynarodowe koszty przesyłki
Koszty wysyłki międzynarodowych wysyłek różnią się w zależności od zamówionych produktów oraz miejsca dostarczenia wysyłki. Koszty wysyłki obliczane są automatycznie podczas procesu finalizacji transakcji. Koszty transportu zawierają: przygotowanie towaru do wysyłki oraz transport towaru. W kasie, automatycznie zobaczysz swój całkowity koszt zamówienia. Cena ta będzie zawierać również koszt wysyłki. Twoje zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem kuriera UPS.
Płatność
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi i płatności kartami Visa, MasterCard oraz PayPal. Płatności dokonywane są za pośrednictwem strony PayPal. Łączna cena zamówienia pojawi się w wybranej przez Państwa walucie.
E-mail obsługi klienta
Obsługa klienta dostępna jest pod adresem e-mail: info@maxibit.pl
Maxibit jest własnością Stockholm AB Screenbolaget, prywatnej spółki zarejestrowanej w Szwecji pod numerem rejestracyjnym
556221-0491 z siedzibą w Volrat Elektravägen 18, 126 30 Hägersten, Stockholms län, Szwecja. Nasz numer NIP to SE556221049101.556221-0491.