Maxibit – Polska

Szwedzka jakość od 1978 r.

  • Kontakt
  • Nowości
  • O nas
    • Kontakt HQ
    • Kontakt Globalny
    • Zostań Partnerem
    • Ekologiczny wybór
    • Historia Maxibit
  • English
    • Svenska
    • Pусский
  • Sklep
  • Systemy tekstylne
    • bg_meny_images_Scene_UltraLightScene UltraLight™
    • bg_meny_images_Scene_Modular_4mScene Modular™
    • bg_meny_images_Stage_ImpactStage Impact™
    • bg_meny_images_Stage_ModularStage Modular™
  • Ścianki Pop-Up
    • bg_meny_images_MaxMax™
  • Lady recepcyjne
    • lpLaunchPack™
    • ccCounterCase™
    • aioAll-in-one ™
    • stagetableStage table™
  • Systemy banerowe
    • zapZap™
    • Solo™ Banner standSolo™
  • Outdoor
    • beachflagFlagi
    • tentsNamiot
  • Akcesoria
    • eagleEagle™
    • stageaccessoriesStage Akcesoria
    • lightsOświetlenie
  • Inspiracje
  • Pomoc
    • Specyfikacje
    • Szablony
    • Karty produktów
    • Video – instrukcje montażu
    • Planowanie, design i layout
    • Broszury
Back to top

Planowanie, design i layout

Home Page › Planowanie, design i layout

Porady dla grafików

Zdjęcia

Obraz bitmapowy składa się z pikseli, które zawierają konkretne informacje o kolorze. Zawsze występuje w jakości oryginalnej zdjęcia, która określa jakość końcowego wydruku. Przy powiększaniu zdjęcia należy zdawać sobie sprawę, że wszystkie niedoskonałości będą bardziej widoczne. Dla uzyskania najlepszej jakości druku należy:

  • korzystać ze zdjęć najwyższej jakości
  • zeskanować obraz z odpowiednią ilością informacji (Mb), na przykład dla:
    Network 4×3: 150 Mb
    Zap 88: 60 Mb
    Stage 3×2: 125 Mb
  • Wytyczne: rozdzielczość: 100 dpi, skala: 1:1

Kilka kwestii do zapamiętania

Ważne jest, aby uczestnicy wydarzenia czuli się komfortowo. Oto kilka wskazówek, o których warto pamiętać.

  • Zaplanuj dobrze wydarzenie i upewnij się, aby zaprosić na nie właściwą grupę docelową.
  • Postaraj się zrozumieć swoją grupę docelową. Dopasuj prezentację do ich potrzeb i oczekiwań. Spraw aby poczuli się ważni i pokaż im, że zawsze dotrzymujesz swoich obietnic.
  • Niech Twój przekaz będzie prosty w odbiorze. Niewiele osób poświęca czas na to, aby wczytywać się w długie wywody. Po prostu przedstaw uczestnikom dlaczego powinni Cię zapamiętać i co sprawia, że różnisz się od swoich konkurentów.
  • Prezenty zawsze przyciągają uwagę. Upewnij się jednak, że dopasujesz je do potrzeb swojej grupy docelowej. Unikaj tworzenia niepotrzebnych odpadów – chroń środowisko. Na przykład: pamięć USB z prezentacją i zdjęciami to o wiele bardziej przydatny prezent – obdarowany będzie mógł go wykorzystywać w przyszłości na własne potrzeby. Jest to o wiele lepsze niż od przekazywania informacji na płytach CD lub DVD, które w szybko wylądują w koszu na śmieci.
  • Upewnij się, że Twoi pracownicy nie narzucają się zwiedzającym, gdy tylko zobaczą ich w pobliżu Twojego stoiska.

Zanim zaczniesz projektować

Aby stworzyć projekt, który przyciągnie odpowiednią grupę docelową, należy zadać sobie kilka pytań: Kto będzie Twoim odbiorcą? Jakiego typu jest to event? Co chcesz wyrazić projektem i jakie są Twoje cele podczas tego event’u?

Zapamiętaj 3 punkty P i 3 punkty S

P1 Prezentowanie kolorów ‘firmowych’
P2 Podstawowe wartości
P3 Przesłanie kampanii
S1 Struktura projektu
S2 Stworzenie tła
S3 Systemy wystawiennicze

Jak używać trzech punktów P i S?

Planując projekt należy pamiętać, aby podzielić to, co chcemy przekazać na 3 grupy:
(P1) Kolory firmy, logotyp itp., które są stosowanie niezmiennie i będą sobrze prezentować się na warstwach projektu (S1), które mogą zostać ponownie użyte – wielokrotnie na różnych systemach i imprezach. (P2) Podstawowe wartości rzadko ulegają zmianom, jednak zdarza się to częściej niż w przypadku P1. Są one niezbędnym elementem przekazu, najlepiej gdy umieszczone są na interesującym (S2) tle. (P3) Przesłanie kampanii jest najszybciej zmieniającą się informacją dlatego powinny być umieszczane na systemach wystawienniczych (posiadających łatwą wymianę grafiki). Niech to projekt będzie prosty i przejrzysty. Zawsze pamiętaj o tym, że: Mniej znaczy więcej. ‘Najmocniejszy’ nagłówek lub slogan powinien posiadać maksymalnie 5 słów. Umieszczaj go zawsze w górnej części projektu. Nigdy nie umieszczaj tekstów na samym dole projektu. Upewnij się, że projekt zda test “Małej starszej Pani”: Jedno spojrzenie z daleka osoby ze słabym wzrokiem powinno wystarczyć, aby powiedzieć, kto się prezentuje i jakie jest jego główne przesłanie.

Grafika wektorowa

Grafika wektorowa składa się z punktów, linii i krzywych. Jest oparta na obliczeniach matematycznych i programach, które ją tworzą i zapisują instrukcje w jaki sposób należy ‘trasować’ obraz. Ponieważ komputer posiada ‘opis’ tego, jak obraz powinien wyglądać, jest możliwe aby dowolnie go powiększać bez utraty jakości. Dla uzyskania najlepszej jakości druku zwektoryzuj swój logotyp i przekształcić wszystkie teksty na krzywe.


Menu

  • Home
  • Blog
  • Portfolio
  • Sklep
  • Facebook
  • Regulamin
  • O nas
  • Kontakt
  • Namiot

Zostań partnerem

Wypełnij formularz

certified

Globalni Partnerzy

Skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą

worldmap_small

Ostatnie posty

Idealny na małe event’y

Ścianka Scene UltraLight wraz z ladą LaunchPack to idealne połączenie na małe imprezy targowe. To nie jest tylko nasze spostrzeżenie,

|| Czytaj więcej
Zap i Artemis Racing

Piątek, 14 Artemis Racing prezentuje swoją nową łódź dzięki temu ludzie mogą dokładnie przyjrzeć się temu wspaniałemu katamaranowi – model:

|| Czytaj więcej

Sklep | Regulamin | Kontakt
Maxibit © 1978 – 2016| Wszelkie prawa zastrzeżone