Historia Maxibit
Jak to się zaczęło
W latach 70. powierzchnia wystawiennicza była jedynym miejscem gdzie branża B2B miała okazję spotkać swoich klientów. Stolarze i dekoratorzy byli zatrudniani do budowy gablot i prowizorycznych stoisk. Gdy tylko wystawa dobiegała końca ‘stoiska’ te lądowały w koszach na śmieci. Nie było rozwiązań przenośnych, wielkrotnego użytku, które mogłyby służyć jako systemy marketingowe.
Nadszedł wielki kryzys naftowy i stąd narodził się nowy sposób myślenia o ochronie środowiska. Erik Ahlberg założył firmę Maxibit zapewniającą wysokiej jakości narzędzia marketingowe. W 1978 roku wprowadził pierwszy na świecie opatentowany przenośny system wystawienniczy – Original 8, lekki i przeznaczony do wielokrotnego użytku system przenośny, który był przyjazny dla środowiska i zbudowany dla wzmocnienia przekazu marketingowego. Nareszcie firmy mogą cały czas korzystać ze swoich materiałów marketingowych. Prezentacja nie ogranicza się to już tylko do targów – mogą teraz organizować wystawy w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie – nastąpiła prawdziwa rewolucja marketingu!